CONDITII GENERALE DE UTILIZARE A SERVICIILOR velleahome.ro
ATENTIE! Studiati atent aceste Conditii generale, inainte de a utiliza acest site. Daca folositi site-ul, se considera ca sunteti de acord cu Conditiile generale mentionate in el. Daca nu acceptati aceste conditii, va rugam sa nu utilizati site-ul!
Urmatoarele CONDITII GENERALE reglementeaza relatiile intre Vellea Home S.R.L. (numit pe scurt velleahome.ro) cu sediul în Str. Epigonilor nr.85, camera 2, Sector 5, București, J40/13223/2016, CUI 36613286 pe de o parte si pe de alta parte, utilizatorii paginilor si a servicilor electronice (Internet), care se regasesc pe domain-ul velleahome.ro si subdomain-urile lui (numite pe scurt Site), cat si raporturile cu acestia, atunci cand folosesc serviciile informationale si comerciale oferite de Vellea Home S.R.L. cu sediul în Str. Epigonilor nr.85, camera 2, Sector 5, București, J40/13223/2016, CUI 36613286 (numite pe scurt Servicii).
In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos: Utilizator sau Client: reprezinta persoana care acceseaza www.velleahome.ro , in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile generale de utilizare ale site-ului velleahome.ro, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.
Aceste conditii generale sunt obligatorii pentru toti utilizatorii, care se inregistreaza pe site-ul www.velleahome.ro. Apasand pe fiecare produs, link ori buton de pe paginile site-ului velleahome.ro (cu exceptia link-ului cu prezentele Conditii generale), Utilizatorul este de acord in intregime si se obliga sa respecte urmatoarele Conditii generale.
Vellea Home S.R.L. este societate cu raspundere limitata inregistrata in Romania, cu sediul în Str. Epigonilor nr.85, camera 2, Sector 5, București, J40/13223/2016, CUI 36613286
CONTINUT
1. Conditii de utilizare a Site-ului velleahome.ro
2. Obligatiile utilizatorului la inregistrarea pe site
3. Protectia datelor personale.
Politica de confidentialitate a velleahome.ro
4. Drepturi de autor si limitele in legatura cu acestea
5. Marfuri standard
5.1. Prezentarea marfurilor si a serviciilor pe Site
5.2. Achizitionarea Marfii si/sau a Serviciului, oferite in Velleahome.ro
5.3. Livrarea marfii achizitionate
5.4. Plata marfii si a serviciului achizitionate
5.5. Renuntare la marfa achizitionata
6. Servicii de garantie
7. Cookies si remarketing
8. Altele
1. Conditii de utilizare a Site-ului Velleahome.ro
Utilizatorul intelege si isi declara acordul cu faptul ca serviciile informationale si Site-ul sunt oferite „in forma in care sunt publicate” si faptul, ca velleahome.ro nu este raspunzatoare pentru exactitatea informatiei publicate si pentru oferirea imediata a informatiei despre comenzile plasate de Utilizator, despre cererile de pret ale Utilizatorului sau ale altor Utilizatori, despre intrebari si comentarii la produse, informatii despre produse si stocuri epuizate, cat si despre daune suferite si/sau beneficii pierdute sau alte pierderi de orice fel si masura, care au aparut din sau datorita utilizarii (ori imposibilitatea utilizarii datorita problemelor tehnice, a masurilor profilactice, a deciziilor administratorului, etc) Site-ului. In cazul in care apar daune ca urmare a utilizarii acestui Site sau ale materialelor, pentru care va necesita reparatie sau remediere a echipamentelor sau a informatiei, Utilizatorul isi asuma intreaga raspundere si toate cheltuielile legate de inlaturarea daunelor suferite.
Utilizatorul este informat si isi declara acordul ca o comanda trimisa de el sa poata suferi schimbari, pe care velleahome.ro se obliga sa le comunice Utilizatorului pe adresa de email si/sau numarul de telefon oferite de acesta si/sau in alta modalitate corespunzatoare pana la primirea confirmarii pentru livrarea finala a comenzii confirmate la adresa Utilizatorului.
Pentru a folosi Site-ul, Utilizatorul trebuie sa aiba acces direct la World Wide Web sau indirect prin intermediul altor dispozitive care au acces la continut pe baza Web. In plus Utilizatorul trebuie sa dispuna de toate echipamentele necesare accesului la World Wide Web, inclusiv calculator, modem sau alt dispozitiv pentru acces la reteaua Internet. velleahome.ro doar ofera informatia pe Site si nu raspunde pentru orice fel de interferente ori probleme tehnice, care impiedica utilizarea Site-ului ca urmare a exploatarii echipamentelor IT (sistemului PC) de catre Utilizator.
2. Obligatiile utilizatorului la inregistrarea pe site
In vederea utilizarii Site-ului velleahome.ro
Utilizatorul este de acord si declara ca va oferi informatie autentica, exacta, actuala si completa la completarea formularului de inregistrare (numit de acum incolo in sens general: Date personale). In cazul in care Utilizatorul ofera informatie falsa, gresita, veche sau incompleta, velleahome.ro are dreptul sa inchida si/sau sa stearga informatia despre adresa acestuia si sa-i refuze in viitor accesul la o parte sau la toate serviciile sale, iar velleahome.ro nu este raspunzator pentru comanda efectuata gresit si/sau incorect, facuta pe baza informatiei primite de la Utilizator.
Pentru efectuarea comenzii este obligatoriu ca Utilizatorul sa ofere un numar valabil de telefon mobil la care sa fie contactat. In caz contrar, comanda nu va putea fi efectuata de catre comericant.
3. Protectia datelor cu caracter personal. Politica de confidentialitate a velleahome.ro
Conform Legii pentru protectia datelor cu caracter personal, Utilizatorul are dreptul de acces la Datele sale personale, pe care le-a introdus si/sau au ajuns in proprietatea lui velleahome.ro prin utilizarea Site-ului, cat si in vederea modificarii Datelor cu caracter personal oferite de el. In cazul in care utilizatorul a facut comanda, dar nu a cerut la timp corectarea informatiei cu datele personale oferite de el, si ca urmare velleahome.ro a efectuat gresit comanda facuta de utilizator, velleahome.ro nu are nici un fel de raspundere pentru comanda efectuata gresit si toate daunele suferite sunt in numele si in sarcina Utilizatorului.
Dupa studierea continutului prezentelor Conditii generale si acceptarea acestora, Utilizatorii care au completat formularul de inregistrare pe Site, isi exprima in mod еxpres acordul ca datele cu caracter personal oferite de ei sa fie prelucrate electronic de velleahome.ro la livrarea marfurilor ori serviciilor comandate, in cazurile cand este necesar ajutorul din partea personalului velleahome.ro, cat si sa primeasca informatii despre produsele si serviciile velleahome.ro prin formularele de contact oferite de aceasta, in afara cazurilor cand utilizatorii refuza in mod expres sa primeasca informatii despre produsele si serviciile velleahome.ro prin formularele de comanda si contact, indicate in prezentul Site.
Toate datele cu caracter personal, cat si alte date oferite de buna voie de catre Utilizator, care sunt necesare pentru identificarea lui in timpul utilizarii Site-lui, sunt salvate, prelucrate si folosite de velleahome.ro in vederea mentinerii anumitor functionalitati pentru produsele oferite si reclama produselor si serviciilor oferite de reteaua comerciala “VELLEA HOME”.
velleahome.ro instiinteaza si declara expres in fata Utilizatorului, ca datele cu caracter personal oferite de Utilizator, nu vor fi cedate persoanelor terte in scopuri promotionale si publicitare.
velleahome.ro nu va dezvalui nici un fel de informatie despre Utilizatorii sai fara a primi mai intai consimtamantul expres al acestora in aceasta privinta. In acelasi timp insa, poate dezvalui informatii si date cu caracter personal atunci cand acest lucru este prevazut expres prin lege.
Conform Legii nr. 363/2018, Utilizatorii beneficiaza de dreptul la informare, acces la date, interventie , opozitie , de a nu fi supus unei decizii individuale si de a se adresa justitiei. Totodata, Utilizatorii au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care ii privesc si sa solicite stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul Vellea Home S.R.L.. Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa Vellea Home S.R.L., Utilizatorii isi pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:
- o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
- sa intervina asupra datelor transmise;
- sa se opuna prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara.
velleahome.ro isi rezerva dreptul de a folosi adresele IP si alte date ale Utilizatorilor pentru descoperirea identitatii acestora in cazurile cand acest lucru este necesar pentru respectarea legii, procedurilor juridice si/sau pentru a asigura respectarea prezentelor Conditii generale.
Vellea Home S.R.L. utilizeaza metode si tehnologii de securitate, impreuna cu politici aplicate salariatilor si proceduri de lucru, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederior legale in vigoare sau a celor contractuale. Serverele pe care www.velleahome.ro este gazduit sunt protejate de acces fizic si la distanta limitata, fiind instalate in incinte adecvate tehnic si dpdv al securitatii.
4. Drepturile de autor si limitele in legatura cu acestea
velleahome.ro ofera Utilizatorilor dreptul de a folosi toate serviciile care sunt indicate pe Site doar pentru nevoi personale in scop non-profit si cu conditia sa nu incalce drepturile de autor ale velleahome.ro sau ale persoanelor terte avand legatura in mod direct sau indirect cu materialele afisate pe Site. Este categoric interzis ca materialele publicate pe acest Site sa fie copiate, distribuite public ori impartite in orice scop de catre Utilizatori. Folosirea materialelor publicate pe acest Site in alte site-uri este interzisa si infractorii vor fi sanctionati conform dispozitiilor Legii privind protectia dreptului de autor si a drepturilor conexe.
velleahome.ro isi rezerva dreptul de a ceda drepturile de publicitate pentru materialele si alte informatii publicate pe Site, persoanelor terte, pe baza contractului scris semnat dinainte, care sa reglementeze raporturile juridice dintre velleahome.ro si persoana care publica informatia.
La cumpararea marfii care reprezinta obiectul drepturilor de autor si/sau de patent, velleahome.ro nu acorda nici un fel de drepturi suplimentare pentru folosire si distribuire, cu exceptia celor mentionate expres si/sau licente ale producatorului/distribuitorului marfii.
Toate produsele si serviciile oferite de velleahome.ro care beneficiaza de protectie conform Legii dreptului de autor si a drepturilor conexe, sunt oferite Utilizatorilor in forma, ambalajul si dispozitivul originale fara nici un fel de interventie din partea velleahome.ro si conform licentelor si drepturilor pentru distribuire, oferite de producatorii si/sau distribuitorii lor pentru Romania.
Trimiterile oferite pe Site-ul velleahome.ro la alte site-uri, proprietate a persoanelor terte, sunt publicate exclusiv si doar pentru informarea Utilizatorilor. Folosind asemenea trimiteri, Utilizatorii nu utilizeaza un serviciu oferit de velleahome.ro si drept urmare in privinta folosirii trimiterii in afara Site-ului velleahome.ro nu se aplica prezentele Conditii generale.
velleahome.ro nu verifica site-urile mentionate mai sus, care nu sunt proprietatea firmei velleahome.ro si nu este raspunzatoare in nici un fel de informatiiile si/sau continutul acestora. Prin prezentele Conditii generale velleahome.ro isi informeaza Utilizatorii, ca nu impune in nici un fel si nu recomanda folosirea acestor site-uri de catre Utilizatori, nici informatia publicata pe ele. Vizitarea site-urilor mentionate si toate riscurile, legate de folosirea acestora sunt in intregime in responsabilitatea Utilizatorului si velleahome.ro nu raspunde in nici un fel de pagubele suferite astfel de catre Utilizatori.
5. Marfuri standard
5.1. Prezentarea marfurilor si a serviciilor pe Site
Informatia despre produsele de pe Site este impartita pe tipuri de categorii si subcategorii:
In pagina (link) la fiecare produs afisat pe Site este oferita informatia despre pretul, caracteristicile de baza ale marfii si informatii suplimentare, menite sa ajute alegerea informata a Utilizatorilor atunci cand cumpara produsul. Velleahome.ro nu este responsabil pentru inexactitati in descrierea produselor, care nu se refera la caracteristicile de baza ale lor si nu are pretentia de a fi exhaustiv in informatia oferita cu privire la produse.
velleahome.ro isi rezerva dreptul sa publice nume, modele si alte informatii despre marfuri in limba engleza, atunci cand:
a) exista pericolul ca odata cu traducerea sa se piarda informatii pretioase despre caracteristicile marfii;
b) nu exista o singura terminologie general acceptata in limba romana;
c) marfa in sine contine informatie in limba engleza.
Toate preturile afisate pe Site sunt in RON si au TVA-ul inclus. In cazul in care marfa are mai multe modificari, pe pagina sunt afisate preturile pentru fiecare din ele.
velleahome.ro are dreptul sa faca schimbari oricand si neanuntat la produsele, serviciile, preturile si alte caracteristici ale marfurilor publicate si se considera ca Utilizatorii sunt informati despre schimbarile afisate din data publicarii acestora. Este posibil ca informatia despre o parte din produsele publicate sa nu fie actualizata, insa Utilizatorii vor fi informati despre aceasta, la trimiterea comenzii pe Site prin formularul de cumparare online, inainte de acceptarea comenzii de catre velleahome.ro si livrarea produselor. Este posibil ca o parte din informatia publicata pe Site sa se refere la produse, servicii si programe, care nu mai sunt oferite si nu mai sunt disponibile momentan, pentru care ne cerem scuze in prealabil.
5.2. Achizitionarea Produselor si/sau a Serviciului, oferite de velleahome.ro
Utilizatorul are dreptul de a comanda oricare dintre produsele si serviciile afisate pe Site-ul velleahome.ro. La efectuarea comenzii, Utilizatorul are dreptul de a alege tipul de marfuri si cantitatea acestora, modalitatea si termenul de livrare conform optiunilor oferite pe Site.
Utilizatorul are dreptul de a face modificari in marfurile si serviciile alese de el oricand inainte de confirmarea finala a comenzii, completand formularul pentru cumparaturi online.
Efectuand comanda pe Site Utilizatorul intra in relatie contractuala cu Vellea Home S.R.L., care se refera strict la comanda respectiva si este reglementata de prezentele Conditii generale. Comanda se considera finalizata dupa primirea confirmarii comenzii, urmand instructiunile de pe Site;
velleahome.ro are dreptul de a modifica preturile afisate pe Site dupa considerente proprii, in orice moment si fara obligatia de a notifica dinainte Utilizatorii. Utilizatorul este obligat sa plateasca pretul care este afisat pe Site in momentul completarii comenzii, indiferent daca acesta este mai mare sau mai mic fata de cel actualizat. In cazul in care sunt comise greseli tehnice in informatia publicata pe Site, in urma careia comanda nu mai poate fi indeplinita, velleahome.ro are dreptul de a refuza indeplinirea comenzii si nu datoreaza Utilizatorului nici un fel de despagubiri, decat returnarea sumelor platite si/sau depozitate de Utilizator pentru comanda anulata, daca acestea exista.
Livrarea se face pe baza datelor personale (nume, prenume si CNP, adresa de livrare – adresa de serviciu ori cea curenta) specificate de Utilizator in formularul de comanda. Receptionarea produsului/produselor se face personal de Utilizator sau de catre o persoana desemnata de catre Utilizator si comunicata catre velleahome.ro care isi va declina identitatea prin prezentarea cartii de identitate.
Achizitionarea produselor cu card „Vellea Home“ si conditiile de participare in programul „Card Vellea Home“
Fiecare client al site-ului care îndeplinește următoarele condiții:
1/Fiecare persoană care a împlinit vârsta de 18 ani, client al Vellea Home S.R.L..
2/Persoana înregistrată pe site-ul velleahome.ro care completează cererea online pentru card „Vellea Home“, care include următoarele informații: nume și prenume, vârsta, locația, numărul de telefon, adresa de e-mail și îşi exprimă consimțământul expres pentru prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de acesta, prin bifarea căsuței /checkbox/ în formularul de înregistrare.
3/ Pentru înregistrare este necesară crearea unui profil cu datele personale specificate în mod corect. Clientul trebuie să îşi dea acordul, bifând câmpul specificat pentru a primi informații despre promoții speciale, la adresa de e-mail notată în formularul de înregistrare. Înregistrarea se încheie prin selectarea butonului virtual “Înregistrare“. Odată activat cardul virtual, clienții îl pot vedea pe profilul lor. Va avea notat numele deținătorului generat de datele de la punctul 2 din acest capitol, pe care clientul l-a indicat la înregistrare, împreună cu un număr de serie unic.
4/ Pentru clienții deja înregistrați în programul „client loial“ nu este necesară efectuarea niciunei acțiuni suplimentare.
5/Pentru utilizatorii care încep să se înregistreze în programul „Card Vellea Home“, dar fără înregistrare pe site, oferim posibilitatea de a crea automat un profil pe site prin completarea formularului de înregistrare în program.
6/După activarea cardului virtual “VELLEA HOME”, participanții pot beneficia de reducerea oferită de comerciant pentru produsele cu eticheta specificată. La descrierea fiecăruia dintre aceste produse va fi atașat într-un câmp special „Preț cu card VELLEA HOME“. Acest preț va fi afișat individual pe site pentru produsul specific.
7/ După activarea cu succes a cardului virtual „VELLEA HOME“, drepturile asupra acestui card pot fi utilizate indiferent de metoda de solicitare a comenzilor viitoare (pe site).
8/ Lipsa înregistrării pe site nu îngrădește în nici un fel dreptul celorlalți utilizatori neînregistrați de a cumpăra în mod liber pe site-ul velleahome.ro.
9/Reducerile oferite de comerciant prin programul “Card VELLEA HOME” nu pot fi combinate cu alte reduceri sau facilități.
10/Când se modifică informațiile personale sau de contact, clientul trebuie să efectueze aceste modificări în profilul său. În cazul în care clientul nu efectuează corecția datelor, toate notificările/mesajele despre program vor fi considerate ca fiind trimise corespunzător coordonatelor specificate de către client, societatea neasumându-și nicio responsabilitate în cazul neprimirii mesajelor sau altor informații.
11/ Clientul are dreptul în orice moment sau după efectuarea și plata comenzii actuale să dezactiveze cardul său “VELLEA HOME”, renunțând astfel la toate drepturile acestui program. Aceasta acțiune este posibilă prin profilul clientului.
12/Organizatorul îşi rezervă dreptul, în orice moment, de a modifica Termenii si condiţiile programului, să modifice procedura de emitere a cardurilor și acordarea de reduceri, precum și să dezactiveze cardul în toate cazurile de abuz din partea clientului.
13/ Organizatorul are dreptul de a pune capăt inițiativei „Card VELLEA HOME“ în orice moment în caz de abuz din partea clientului, încălcări ale condiţiilor generale, împrejurări de forță majoră sau de natura tehnică, situație în care clienții vor fi înștiințați la datele de contact oferite. Comenzile plasate până la momentul notificării vor fi considerate ca acceptate și vor fi onorate de către Organizator. După trimiterea notificării de către Organizator către client, comenzile pot intra în sistemul Organizatorului însă nu vor mai fi onorate.
14/ Datele personale sunt prelucrate și stocate pe o perioadă de 5 ani, începând cu data depuneri cererii pentru primire Card VELLEA HOME, după care dacă persoana nu și-a dat din nou consimțământul vor fi șterse din baza de date.
15/Vă informăm, că în conformitate cu legislația în vigoare aveți dreptul la plângere în privința modului, în care se prelucrează datele dvs, către Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania, www.dataprotection.ro , [email protected]
16/ Daca aveți întrebări in legătura cu protecția datelor, va puteți adresa Vellea Home SRL prin intermediul persoanei de contact:
Nina Vladimirova
Actualii termeni si condiții sunt publicați si valabili 11.09.2024 /Actualizați ultima dată 11.09.2024
5.3. Livrarea marfii achizitionate
Termenul de livrare pentru marfurile comandate este afisat sub fiecare articol, si poate fi prelungit in functie de sarbatorile legale si/sau zilele libere cu numarul zilelor nelucratoare.
In cazul in care exista probabilitatea unei intarzieri fata de termenul afisat pentru livrare, veti fi informati in prealabil de colegii nostri. In cazul in care livrarea intarzie din cauza firmei velleahome.ro, suntem de acord sa oferim o despagubire Utilizatorului in valoare de 0,1% din valoarea comenzii fara TVA pentru fiecare zi de intarziere fata de termenul final comunicat.
In cazul in care primirea produselor comandate intarzie din cauza Utilizatorului, acesta datoreaza despagubire in favoarea velleahome.ro in valoare de 0,1% din valoarea comenzii fara TVA pentru fiecare zi de intarziere dupa expirarea celor 3 (trei) zile de la primirea instiintarii despre livrarea comenzii in cazul in care livrarea nu se poate efectua. In ambele cazuri despagubirea se plateste la cerere.
Amanarea in prealabil a primirii produselor se poate face telefonic, la numarul: +40 31 630 26 26, sau prin e-mail: [email protected]. In cazul nerespectarii termenului indicat mai sus, sunt valabile regulile generale de anulare a comenzilor. Imposibilitatea livrarii catre cumparator (utilizator) a produselor, la data stabilita, din vina acestuia, conduce in mod automat la adaugarea in plus a cheltuielilor de transport (in valoare de 50 lei) pentru urmatoarea livrare stabilita cu cumparatorul . In cazul in care s-au efectuat 2 incercari de livrare la adresa clientului iar acesta nu a primit produsele, din vina acestuia, comanda se anuleaza.
*Pentru absenta de la adresa si neprimirea comenzii se considera: orice absenta/neprimire care nu a fost anuntata in prealabil sau a fost anuntata in ziua livrarii, fara a avea un motiv obiectiv sau motive de forta majora (inundatii, incendiu, cutremur, decesul utilizatorului sau a cuiva din familia lui). Livrarea produselor comandate se efectueaza de catre velleahome.ro cu mijloace de transport proprii si este GRATUITA pentru comenzi de peste 500 de LEI in: Bucuresti, jud. Ilfov, jud. Giurgiu, jud. Dolj, jud. Teleorman, jud. Constanta, jud. Timis, jud. Arad, jud. Bihor, jud. Hunedoara, jud Olt , jud. Caras - Severin, jud.Alba, jud.Bistrita-Nasaud, jud.Cluj, jud.Salaj, jud.Mures, jud. Iasi, jud. Bacau, jud. Suceava, jud. Botosani, jud. Neamt, jud.Buzau, jud. Vrancea, jud.Galati, jud. Braila, jud.Sibiu, jud.Brasov, jud.Covasna, jud.Harghita, jud.Satu mare, jud.Maramures, judPrahova, jud.Dambovita, jud.Calarasi, jud Valcea, jud Vaslui, jud.Ialomita, jud. Gorj, jud.Mehedinti in totalitate,
si partial si jud.Tulcea. Pentru comenzi mai mici de 500 LEI, taxa de livrare este de 12 LEI.
Asiguram serviciul de manipulare si urcare pe scari sau cu liftul contracost. Livrarea se face in cel mai apropiat punct in care vehiculul poate opri. Este necesar Clientul sa asiste la descarcare , daca nu a solicitat serviciul de Urcare/manipulare/. Va rugam consultati sectiunea Servicii .
Velleahome.ro poate cere o confirmare suplimentara pe telefon, fax sau e-mail, pentru livrarea comenzii. In cazul in care Utilizatorul refuza sa ofere informatia ceruta de catre velleahome.ro, aceasta va conduce in mod automat la anularea comenzii, cu sau fara instiintarea in prealabil a Utilizatorului.
velleahome.ro isi pastreaza dreptul de a refuza livrarea sau schimba locul de livrare a produselor comandate, in urmatoarele conditii:
- Imposibilitatea din motive obiective de a se efectua livrarea in locuri cu infrastructura slab dezvoltata sau neadecvata.
- Drumuri neasfaltate, drumuri inguste care pun in pericol mijlocul de transport cu care se transporta marfa sau sanatatea soferului si a personalului insotitor.
- Regiuni sau cartiere cu rata crescuta de criminalitate, acte de violenta si vandalism
In cazul in care este shimbat locul de livrare, velleahome.ro se obliga sa anunte Utilizatorul in prealabil despre acesti factori care impiedica livrarea in locul dorit si sa stabileasca un alt loc de livrare confortabil pentru ambele parti.
velleahome.ro nu este raspunzator pentru intarziere in cazul in care aceasta este din vina curierului care face livrarea (daca livrarea se va face prin curier) si/sau in cazul circumstantelor care nu depind de velleahome.ro.
Cand se face livrarea, marfurile trebuie sa fie studiate atent de catre Utilizator si/sau persoana imputernicita de el. Daca se constata defecte exterioare vizible – eventuale defectiuni, lovituri si alte prejudicii, marfa trimisa eronat, sesizate la livrare, Utilizatorul trebuie sa completeze imediat un proces verbal pentru prejudicii si sa informeze personalul departamentului on line, la urmatoarul numar de telefon: +40 31 630 26 26 sau la e-mail: [email protected]
Fiecare produs livrat catre Utilizator va fi insotit de Certificat de Garantie si Declaratie de Conformitate.
Lipsa Certificatului de Garantie si a Declaratiei de Conformitate va fi semnalata in termen de 48 ore de la receptia produselor pe adresa: [email protected] Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Daca marfa este primita de Utilizator fara observatii, orice fel de pretentii pentru defecte exterioare vizibile sunt nefondate si ca atare nu vor fi satisfacute. In cazul in care nu este completat si semnat un proces verbal pentru prejudicii in prezenta curierului cand se face predarea marfii si/sau nu este informat in termen de 48 de ore personalul din departamentul la urmatoarul numar de telefon: +40 31 630 26 26 sau la e-mail: [email protected] Utilizatorul isi pierde dreptul de a emite pretentii pentru defectele exterioare vizbile, conform contractului de vanzare-cumparare.
In cazurile in care velleahome.ro trimite o notificare scrisa despre ziua si ora in care se planifica livrarea, informatia are caracter obligatoriu. Daca atunci cand s-a efectuat comanda a fost oferita adresa gresita sau falsa, sau persoana de contact si/sau numar de telefon nu au fost indicate corect, velleahome.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru neindeplinirea comenzii ca urmare a informatiei incomplete sau incorecte oferite de catre Utilizator.
La primirea marfii, Utilizatorul sau persoana indicata de el sunt obligati sa semneze documentele de insotire a marfii (Foaia de expeditie). Ca si parte terta se considera orice persoana care nu este titular al comenzii insa primeste marfa livrata la adresa de livrare indicata de catre Utilizator.
In cazul in care Utilizatorul nu este gasit la termenul indicat in prealabil pentru efectuarea livrarii la adresa si/sau accesul la adresa de livrare a fost limitat (nu a fost asigurat), velleahome.ro este eliberat de responsabilitatea de a livra marfa comandata, iar Utilizatorul pierde drepturile sale cu privire la comanda efectuata si livrarea ei.
Atunci cand marfa livrata nu corespunde cu marfa comandata de Utilizator, acest lucru putand fi stabilit la o examinare obisnuita a produselor primite, Utilizatorul are dreptul de a cere , prin instiintarea unui operator de la departamentul On-line, la urmatorul numar de telefon: +40 31 630 26 26 sau la e-mail: [email protected] ,ca marfa care i-a fost livrata sa fie schimbata cu una care corespunde comenzii lui initiale, velleahome.ro isi rezerva dreptul de a schimba sub-executorii care efectueaza livrarea fara a fi dator sa-l instiinteze in prealabil pe Utilizator, daca aceasta schimbare nu are consecinte asupra modului si a termenului de livrare
5.4. Plata marfii si a serviciilor achizitionate
In cazul platii in numerar (cash) a produselor si serviciilor, Utilizatorul se obliga sa plateasca in momentul livrarii la velleahome.ro sau la reprezentantul/subcomerciantul care efectueaza livrarea intreaga suma pentru marfa livrata, in conformitate cu confirmarea comenzii. velleahome.ro ofera posibilitatea platii si cu ajutorul terminalului mobil POS.
In cazul in care in termen de 30 (treizeci) de zile de la data livrarii, Utilizatorul isi exercita dreptul de retragere din contract si refuza partial sau integral marfurile achizitionate, Velleahome.ro se obliga sa returneze partial sau integral suma depozitata pentru achizitionarea acestora. In cazul in care Utilizatorul nu isi exercita dreptul de a refuza marfurile sau serviciile achizitionate in termenul mentionat mai sus, Velleahome.ro va tranforma automat suma depozitata in plata costului marfurilor sau serviciilor comandate.
In cazul platii prin banca, Utilizatorul va depozita contravaloarea marfii livrate conform comenzii confirmate in contul bancar al Vellea Home S.R.L. , indicat in factura emisa. Doar dupa ce se confirma ca plata a fost primita si contul bancar a fost creditat cu suma respectiva, Velleahome.ro va face livrarea marfurilor si a serviciilor comandate. In cazul in care in termen de 30 (treizeci) de zile de la data livrarii, Utilizatorul refuza partial sau integral marfurile achizitionate, Velleahome.ro se obliga sa returneze partial sau integral suma depozitata pentru achizitionarea acestora. In cazul in care Utilizatorul nu isi exercita dreptul de a refuza marfurile sau serviciile achizitionate in termenul mentionat mai sus, Velleahome.ro va tranforma automat suma depozitata in plata costului marfurilor sau serviciilor comandate.
In cazul platii cu POS terminal virtual, Utilizatorul depoziteaza suma echivalenta cu valoarea marfii care va fi livrata, in conformitate cu comanda confirmata, prin POS terminalul virtual si doar dupa ce tranzactia a fost confirmata, velleahome.ro va indeplini livrarea produselor si serviciilor comandate. In cazul in care in termen de 30 (treizeci) de zile de la data livrarii Utilizatorul renunta partial sau total la marfa achizitionata, velleahome.ro se obliga sa returneze partial sau total suma depozitata la achizitionarea lor.
Taxele pentru aceste servicii sunt specificate sub fiecare produs in parte. Plata pentru serviciile de Urcare si Montaj se face in momentul efectuarii acestora.***
- Serviciul “Montaj” este disponibil pentru toate judetele in care efectuam livrari, cu exceptia judetelor Calarasi, Caras-Severin, Covasna, Harghita, Hunedoara, Iasi, Ialomita, Salaj, Teleorman, Tulcea, Vaslui. Costul serviciului este specificat sub fiecare produs in parte. Serviciul de montaj al mobilei cumparate se va face intr-o zi diferita de ziua livrarii.
In cazul in care pretul pentru montajul unui singur articol sau suma totala a articulelor comandate de client cu serviciul de montaj este mai mica de 130 lei, clientul plateste o taxa minima de 130 lei.
- Serviciul "Urcare"/ manipulare/ este disponibil pentru toate judetele cu exceptia judetelor Calarasi, Caras-Severin, Covasna, Harghita, Hunedoara, Iasi, Ialomita, Salaj, Teleorman, Tulcea, Vaslui, Brasov. Pretul de urcare este indicat pentru fiecare articol in parte. Pretul de urcare se stabileste pe baza nivelurilor/etajelor efective care urmeaza sa fie urcate de echipa de servicii. Va rugam sa retineti ca se percepe o taxa pentru parter sau alte etaje (subsol ,demisol si parter) care este posibil sa nu fie numerotate in cladirea dvs. In cazul in care pretul unui singur articol sau suma totala a tuturor articolelor comandate de client pentru serviciul de urcare este mai mica de 110 lei, clientul plateste o taxa minima de 110 lei.
***Pentru localitatile Bucuresti, Giurgiu, Alexandria, Calarasi, Constanta, Targoviste, Ploiesti, Pitesti, Craiova , Slatina, Targu Jiu , Ramnicu Valcea, Drobeta Turnu Severin, Timisoara, Lugoj, Arad, Oradea, Deva, Cluj-Napoca, Bistrita, Alba Iulia, Bacau, Iasi, Piatra Neamt, Caransebes, Resita, Miercurea Ciuc, Sfantu Gheorghe, Brasov, Sibiu, Satu Mare, Baia Mare, Zalau, Botosani, Suceava, Vaslui, Slobozia (Ialomita) se achita doar pretul serviciilor pentru montaj si urcare, fara taxa de deplasare. Pentru toate celelalte localitatii din zona noastra de livrare in Romania se aplica o taxa suplimentara pentru deplasarea echipelor de montaj si urcare . Taxa este de 2 lei/km de la cel mai apropiat oras dintre orasele indicate. (Bucuresti, Giurgiu, Alexandria, Calarasi, Constanta, Targoviste, Ploiesti, Pitesti, Craiova , Slatina, Targu Jiu , Ramnicu Valcea, Drobeta Turnu Severin, Timisoara, Lugoj, Arad, Oradea, Deva, Cluj-Napoca, Bistrita, Alba Iulia, Bacau, Iasi, Piatra Neamt, Caransebes, Resita, Miercurea Ciuc, Sfantu Gheorghe, Brasov, Sibiu, Satu Mare, Baia Mare, Zalau, Botosani, Suceava, Vaslui, Slobozia (Ialomita))
5.5. Renuntare la marfa achizitionata. Dreptul de retragere
Utilizatorul are dreptul de a renunta si de a dori sa returneze marfa comandata si platita, in termen de 30 (treizeci) de zile de la primirea marfii la adresa de livrare, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere, in cazul in care aceasta are ambalajul intreg (ambalajul produselor poate fi deschis), iar produsele sunt in forma completa in care au fost livrate, insotite de documentele necesare pentru achizitionarea marfii (marfa intacta, nedeteriorata). Utilizatorului nu i se returneaza valoarea redusa a produsului cauzata de probarea si utilizarea acestuia.
velleahome.ro ofera un termen de retragere din contract mai mare decat cel legal - de 14 zile calendaristice
( art. 9, al. 1, Ordonanta de urgenta 34/2014). Utilizatorul va comunica intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) sau prin utilizarea formularului de retur. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Utilizatorului ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 30 de zile de la depunerea cererii de returnare, in caz contrar velleahome.ro, considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
Solutionarea cererii de retur a produselor: Produsul/produsele trebuie sa fie in format complet, avand toate documentele insotitoare primite la achizitionarea ei. In cazul in care Utilizatorul nu a pastrat ambalajul original, acesta va trebui sa impacheteze marfa cat mai bine, cu scopul de a o proteja in timpul transportului. Se recomanda ca impachetarea sa fie in conformitate cu greutatea si continutul marfii. Fiecare pachet urmeaza sa fie bine ambalat si lipit, avand marginile/colturile intarite cu protectie suplimentara. Pentru un ambalaj rezistent va fi nevoie de utilizarea a cel putin 2 componente diferite (carton ondulat, folie cu bule de aer, nailon, folie stretch si/sau scotch) deoarece riscul de deteriorare a marfii este in intregime asumat de Utilizator pana in momentul primirii ei de catre un angajat al velleahome.ro.
Produsele cu deteriorari semnificative (mari) nu vor fi returnate. Costurile pentru serviciile suplimentare de transport, urcare pe scari si montaj nu vor fi restituite.
In cazul retragerii din contract, Utilizatorul este obligat sa suporte costurile de returnare a marfii . Utilizatorul are posibilitatea de a returna el insusi marfa la cel mai apropiat depozit al velleahome.ro, sau poate imputernici notarial o persoana terta pentru a returna marfa. In acest caz, riscul unei eventuale deteriorari a produselor este asumat in intregime de catre Utilizator, pana in momentul in care marfa a fost predata la velleahome.ro. Nu exista posibilitatea returnarii produselor in magazinele firmei Vellea Home.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Utilizator, exceptie facand situatiile in care este prezenta culpa velleahome.ro, situatie in care velleahome.ro va suporta organizarea transportului cu mijloace proprii. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sau inlocuire sunt in sarcina velleahome.ro, cu mijloace proprii de transport.
In cazul returnarii produselor de catre Utilizator, velleahome.ro ofera posibilitatea efectuarii transportului prin intermediul societatii Vellea Home. In acest scop, velleahome.ro propune prestarea serviciului de transport pentru un tarif in valoare de 10 % din valoarea produselor returnate, dar nu mai putin de 50 de lei.
Atunci cand utilizatorul isi exercita in mod corespunzator dreptul de retragere din contract in ceea ce priveste textile si decoratiuni, Comerciantul se ofera sa transporte articolele, iar taxa stabilita pentru aceasta este de 10% din valoarea marfii returnate, dar nu mai putin de 25/ douazeci si cinci de lei/. Iar in cazurile in care dreptul de refuz este exercitat de catre consumator in legatura cu textile si decoratiuni in combinatie cu mobilier, taxa este in cuantum de 10% din valoarea bunurilor returnate, dar nu mai putin de 50 /cincizeci de lei/
Pentru ajutor la demontaj si/sau transport in cazul produselor returnate, utilizatorul va plati suplimentar aceste servicii. Conditiile sunt indicate in sectiunea “Servicii” a site-ului.
Utilizatorul nu va avea drept de retragere in baza ipotezei art.16, litera e) din OUG 34/2014, si anume: “pentru furnizarea de bunuri sigilate care au fost desigilate dupa livrare si nu pot fi returnate din motive de igiena sau protectia sanatatii”.
Utilizatorul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- in cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit.
- in cazul in care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30 de zile calendaristice, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei receptionarii produsului.
- produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat si impreuna cu documentele care l-au insotit. Produsul prezinta zgarieturi, loviri sau alte defecte fizice.
- produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Cutiile si ambalajul de protectie sunt considerate ca o parte a produsului.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data cand velleahome.ro ia act de cererea de returnare a produselor. velleahome.ro poate amana rambursarea contravalorii pretului pana in ziua receptionarii produselor returnate de Utilizator, produse care trebuie sa fie receptionate in starea in care au fost predate Utilizatorului, adica noi si intacte, fara stricaciuni.
Returnarea se face numai in contul bancar indicat de Utilizator. velleahome.ro nu este responsabil de eventualele comisioane bancare / alte costuri platite de utilizator pentru ridicarea contravalorii pretului din cont.
6. Servicii de garantie
La fiecare produs comandat, care este obiectul serviciilor de garatie, velleahome.ro incheie cu Utilizatorul un contract de vanzare-cumparare care include date despre marfa si termenii de garantie, cat si toate conditiile mentionate pentru garantia comerciala oferita. Velleahome.ro recomanda ca montajul produsului sa fie efectuat de catre o firma de montaj autorizata. In cazul neutalizarii serviciul "Montaj" , Utilizatorul va trebui sa studieze instructiunile de montaj ale produsului, montaj care trebuie sa se faca in conformitate cu schema de montaj care insoteste articolul – AP (assembly plan)
In caz de nedumerire sau reclamatie, Utilizatorul trebuie sa ia legatura cu velleahome.ro (inainte de inceperea/efectuarea montajului) la urmatorul numar de telefon: +40 31 630 26 26 sau la e-mail: [email protected]
Toate produsele comercializate pe Site, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului.
Utilizatorul, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in Certificatul de Garantie si instructiunile de manipulare, schema de montaj, intretinere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.
Utilizatorul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu informatiile din certificatul de garantie. velleahome.ro, nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre utilizator.
Utilizatorul este de acord cu faptul ca produsele din materiale precum: piele ecologica, PAL, furnir, acrylux, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
Garantia comerciala nu influenteaza drepturile consumatorilor care decurg din garantia legala de coformitate.
Indiferent de garantia comerciala, Comerciantul raspunde pentru lipsa de conformitate a produselor cu contractul de vanzare,conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
Orice reclamatie va fi însotita de date concrete legate de numarul comenzii, copia facturii si a certificatului de garantie, numarul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamatiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamatie, pretentiile clientului.
velleahome.ro va raspunde reclamatiei în termen de 2 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, velleahome.ro poate sa decida:
-respingerea reclamatiei;
-remedierea marfii reclamate pe cheltuiala sa;
-acordarea unei reduceri de pret;
-inlocuirea marfii sau returnarea acesteia.
Nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului
Remedierea neconformitatii reclamate se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare de 15 zile calendaristice de la data la care clientul a adus la cunostinta velleahome.ro lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul velleahome.ro pe baza de proces verbal de predare-primire, fara costuri pentru utilizator. Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie.
ART. 5
(1) Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
(2) Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:
a) corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;
d) fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
ART. 6
Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de consumator.
ART. 8
(1) Orice lipsă a conformităţii rezultată dintr-o instalare incorectă a produselor va fi considerată echivalentă cu o lipsă a conformităţii produselor, dacă instalarea face parte din contractul de vânzare a produselor şi produsele au fost instalate de vânzător sau pe răspunderea sa.
(2) Prevederile alin. (1) se aplică şi în cazul în care produsul destinat a fi instalat de consumator este instalat de acesta şi instalarea incorectă este datorată unei deficienţe în instrucţiunile de instalare.
ART. 9
Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.
ART. 10
În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
ART. 11
(1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanţa lipsei de conformitate;
c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.
(6) Vânzătorul are aceleaşi obligaţii pentru produsul înlocuit ca şi pentru produsul vândut iniţial.
ART. 12
Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.
ART. 13
Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
ART. 14
Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.
ART. 16
Răspunderea vânzătorului privind garanţia legală de conformitate, potrivit prevederilor art. 9 - 14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
ART. 16^1
După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.
ART. 16^2
Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată.
ART. 17
Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.
ART. 18
Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
ART. 19
Garanţia comercială este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, în condiţiile specificate în declaraţiile referitoare la garanţie şi în publicitatea aferentă.
ART. 20
(1) Certificatul de garanţie, emis în baza garanţiei comerciale, trebuie să cuprindă menţiuni cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului şi să ateste în mod clar că aceste drepturi nu sunt afectate prin garanţia oferită.
(2) Certificatul de garanţie, emis pe baza garanţiei comerciale, trebuie să precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalităţile de asigurare a garanţiei - întreţinere, reparare, înlocuire şi termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea şi adresa vânzătorului şi ale unităţii specializate de service.
(3) Certificatul de garanţie trebuie redactat în termeni simpli şi uşor de înţeles.
ART. 21
(1) La cererea consumatorului certificatul de garanţie va fi oferit în scris sau pe orice alt suport durabil, disponibil şi accesibil acestuia.
(2) În cazul în care certificatul de garanţie nu respectă prevederile alin. (1) şi ale art. 20, valabilitatea acesteia nu este afectată, consumatorul având dreptul de a solicita vânzătorului îndeplinirea condiţiilor incluse în declaraţiile referitoare la garanţie.
(3) Produsele de folosinţă îndelungată trebuie să fie însoţite de certificatul de garanţie emis pe baza garanţiei comerciale şi, dacă reglementările în vigoare prevăd, de declaraţia de conformitate, precum şi de cartea tehnică ori de instrucţiunile de folosire, instalare, exploatare, întreţinere, eliberate de producător.
(4) În cazul în care nu se oferă garanţie comercială, consumatorului i se vor aduce la cunoştinţă de către vânzător, printr-un document scris, drepturile conferite de cap. V - "Termene".
(3) Timpul de nefuncţionare din cauza lipsei de conformitate apărute în cadrul termenului de garanţie prelungeşte termenul de garanţie legală de conformitate şi cel al garanţiei comerciale şi curge, după caz, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau din momentul prezentării produsului la vânzător/unitatea service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi, respectiv, al notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator.
(4) Produsele de folosinţă îndelungată care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanţie vor beneficia de un nou termen de garanţie care curge de la data preschimbării produsului.
(5) Produsele de folosinţă îndelungată defectate în termenul de garanţie legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.
2. Utilizatorul nu poate apela la garantie si isi pierde drepturile de garantie oferita:
a) in cazul in care nu ne prezinta actele care atesta achizitionarea marfii sau documentul de garantie nu este completat;
b) in cazul defectiunilor cauzate de transportarea comenzii Utilizatorului de catre utilizator, al urcarii comenzii de catre client, al deteriorarii marfii in timpul despachetarii cu obiecte ascutite si taioase si al montajului gresit (inceput/terminat) din partea clientului;
c) in cazul in care se incearca reparatia sau eliminarea neconformitatilor de catre centru de service (montaj) neautorizat de Velleahome.ro;
d) in cazul deteriorarilor/defectelor cauzate de exploatare incorecta a articolelor (datorita umezelii, zgarieturilor, stricarii, murdaririi, ruperii, arderii si a altor actiuni ori inactiunilor cauzate de consumator);
e) in cazul distrugerii integritatii fizice a marfii;
f) in cazul in care atunci cand deschid pachetele deja livrate, clientul constata neconformitatea, dar nu o semnaleaza, si incepe / efectueaza montajul piesei / produsului;
g) in cazul in care clientul nu colaboreaza si nu ofera informatia care stabileste caracterul neconformitatii marfii cu cea din contract (poze, etc);
h) garantia nu acopera pagube produse de situatii de forta majora (inundatii, cutremur, incendiu si alte calamitati similare).
Garantia comerciala oferita pentru produs nu acopera componentele produsului care au un termen de valabilitate limitat. Serviciile de garantie sunt oferite doar si exclusiv in obiectele comerciale mentionate in contractul de vanzare-cumparare, in schimbul prezentarii intregii documentatii si a ambalajului produsului. Serviciile de garantie sunt efectuate doar de catre service autorizat de velleahome.ro. Marfurile si serviciile mentionate in acest Site sunt limitate doar la Conditiile generale si informatia mentionate in Site si nu sunt oferite nici un fel de alte garantii in afara de cele mentionate, inclusiv garantii comerciale. Obligatiile firmei velleahome.ro referitor la produsele si serviciile care sunt oferite in acest Site sunt reglementate de acordurile incheiate cu importatorii si/sau distribuitorii produselor prezentate.
7. Cookies si remarketing
In timp ce accesati site-ul velleahome.ro, vor fi adaugate cookies in browser-ul D-voastra, pentru ca sa intelegem mai bine ceea ce va intereseaza. Partenerul nostru in publicitatea online AdRoll ne permite sa va afisam reclame in functie de paginile accesate in site-ul Velleahome.ro. Tehnologia pe care partenerul nostru o colecteaza nu include informatii personale, precum nume, adrese de email, adrese postale si numere de telefon. Puteti sa vizitati pagina aceasta pentru a dezactiva AdRoll si publicitatea pe care o targeteaza.
8. Recenzii si evaluari
Comerciantul garanteaza ca recenziile si evaluarile publicate ale produselor provin de la utilizatori care au achizitionat efectiv produsul. Dupa fiecare comanda livrata, clientului i se trimite un e-mail cu link criptat, cu posibilitatea de a-si oferi evaluarea produselor. Utilizatorii nu pot evalua produsele pe care nu le-au achizitionat. Pe site-ul velleahome.ro sunt publicate evaluari cu un indicator de 3 /trei/ stele sau mai mult, pe baza carora se formeaza evaluarea de ansamblu pentru articolul respectiv (rating).Sunt afisate toate recenziile pozitive in care clientii nu au cazuri de rezolvat. Iar clientii cu recenzii negative si/sau evaluari de una sau doua stele, cei care au observatii, reclamatii sau defecte sunt contactati de catre colegii nostri pentru a rezolva cazul. Recenziile publicate nu sunt influentate de relatiile contractuale cu alti comercianti si nici nu sunt supuse sponsorizarii.
9. Altele
Velleahome.ro are dreptul de a schimba unilateral toate conditiile indicate in site-ul velleahome.ro, schimbarile intrand in vigoare de la data actualizarii lor, doar pentru viitorii clienti. Pentru contractele actuale sunt valabile Conditiile generale care au fost in momentul plasarii comenzii.
velleahome.ro isi rezerva dreptul de a trimite Utilizatorului buletine informative in legatura cu noile produse si servicii, promotiile si/sau schimbarile referitoare la conditiile si modalitatea de livrare a marfurilor oferite si orice alta informatie publicata pe Site.
Vellea Home S.R.L. administreaza acest site si intrebuintarea lui este valida doar pe teritoriul Romaniei.
Velleahome.ro declara ca materialele si serviciile indicate in acest Site nu sunt potrivite sau accesibile in afara teritoriului Romaniei, respectiv accesul la ele de pe teritorii in afara celui indicat, este nevalid.
Intrebari, cereri de oferta si consultatii pot fi oferite Utilizatorului online prin Site-ul velleahome.ro, in formularul pentru intrebari si cereri de oferta, la care va vor raspunde colegii din departamentul On-line, la nr. de telefon: +40 31 630 26 26 sau e-mail: [email protected], in timpul programului de lucru, de la 09.00 – 20.00, fara zi libera.
Prezentele Conditii generale pot fi oricand actualizate, pe site-ul velleahome.ro fiind precizata data ultimei actualizari.
Utilizand site-ul velleahome.ro, consumatorii se obliga sa respecte prezentele Conditii generale, cat si legislatia romana pentru marfurile si serviciile oferite pe Site, inclusiv legislatia internationala.
UTILIZATORUL ACCEPTA CONDITIILE DE UTILIZARE A SERVICIILOR velleahome.ro APASAND (FACAND CLICK) PE FIECARE ARTICOL, LINK SAU BUTON DE PE SITE-UL velleahome.ro, CAT SI PE LINK-UL CU PREZENTELE CONDITII GENERALE SI SE CONSIDERA CA EL A FOST INFORMAT DE CONDITIILE GENERALE, LE ACCEPTA SI SE OBLIGA SA LE RESPECTE.
Datele de contact ale firmei Vellea Home S.R.L. sunt urmatoarele:
Str. Epigonilor nr.85, camera 2, Sector 5, București, J40/13223/2016, CUI 36613286
Tel.: +40 31 630 26 26
Adresa de email: [email protected]
Ultima actualizare a fost facuta in data de 11.09.2024